czwartek, 17 lutego 2011

Roczek Drewnianej i moje małe spełnione marzenie.


Dokladnie rok temu napisalam pierwszego posta, alez ten czas leci.
Najpierw bylam czytelniczka wielu inspirujacych blogow, przegladalam, podziwialam w rezultacie zapragnelam stac sie posiadaczka wlasnego.
Z chwila zalzenia Drewnianej Szpulki w ogole nie myslalam ze ta przygoda bedzie tak dlugo trwac.
I ze tyle osob bedzie chcialo odwiedzac to moje miejsce, dziekuje Wam.
Mam poczucie ze zawiazalam przyjaznie, na razie wirtualne ale kto wie....
Dla mnie jest odskocznia, wciaga, napedza do dzialania, dobrze mi tu.
Zycze sobie i Wam aby ta nasza przygoda trwala jeszcze dlugo, dlugo!

****************************************************
Jakis czas temu spelnilo sie moje male kuchenne marzenie, za sprawa tesciowej mam wymarzony robot KitchenAid (kolor wybrany przez tesciowa,trafiony w dziesiatke,widac jak mnie zna). Jest naprawde idealny i ile czasu mi oszczedza, bo wczesniejszy reczny mikser zabieral zbyt wiele, aby ubic bialka trzeba bylo z nim troche postac.


W komplecie jest miska do robienia lodow.


A pierwsze ciasto jakie upieklam z pomoca miksera to styropian, niedawno Bree je zachwalala, i rzeczywiscie mimo ze nie nie ma w nim sera smakuje jak sernik. Dla mnie fantastyczna alternatywa bo twarogu w Niemczech nie ma :-(

Po woreczku ze sztuccami pomyslalam ze sciereczka kuchenna tez bedzie fajnie wygladac.
I raczej bedzie pelnic funkcje ozdobna.



Nie mialam jeszcze okazji pochwalic sie efektem wymianki z Rosalia a jest nim przepisnik.
Bajecznie wykonany, w retro stylu, poprostu piekny.



*********************************************************
Na koniec mam jeszcze dla Was zdjecia z katalogu Impressionen, ktory na mnie zrobil duze wrazenie. Zapraszam do ogladniecia.







Pozdrawiam i zycze milego dnia!
Atena

103 komentarze:

  1. Kochana!
    Gratuluję rocznicy. Tworzysz wspaniałe rzeczy, inspirujesz, napełniasz nasze oczy i serduszka optymizmem i radością
    Trwaj w tym, trwaj....!!!!
    Gratuluję rónież prezentów - robot marzenie.
    Ściereczka piekna i delikatna
    Ściskam Cię cieplutko z mojej mroźnej planety, a popołudniu napiszę mailika :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. Anetko, wszystkiego najlepszego z okazji roczku! :)) A Kitchen Aid to także moje marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To dla Nas wielka przyjemność móc obcować z Tobą i podziwiać prace twoich rąk Ateno.
    Kolejnych twórczych rocznic.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejnych tak udanych twórczo "roczków" :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. dobrze, że to jesteś - bo to miejsce to kopalnia inspiracji i romantycznych niuansów. zazdroszczę miksera i teściowej :P a ściereczka cudna

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje roczku...
    I pisz,twórz,bez TWOICH postów,porad-blogowy swiat bedzie pusty.
    Inspirujesz,ciesze sie że trafilam do Ciebie i moge nacieszyc oczy i dusze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję roczku. Podziwiam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana Ateno życzę Ci kolejnych cudnych lat blogowania.
    Cieszę się, ze Cię odnalazłam w tym wirtualnym świecie :***
    Robota tak ciut zazdraszczam , teściowej też :)))
    Przepiśnik od Rosalii - bomba !!!
    buziole posyłam słoneczne :***

    OdpowiedzUsuń
  9. Anetko wszystkiego Najlepszego!!! alez ten czas zlecial prawda? Dzekuje Ci za inspiracje i to ze cieszysz moje oczy tak wspanialymi rzeczami,Ciesze sie ze moglam Cie poznac, ciesze sie ze poznalam bratnia dusze.... ciesze sie, ze Jestes.
    Robocik jak marzenie - teraz Moje bo Twoje juz spelnione, kuchenna sciereczka jest rewelacyjna,super pomysl no cudowna niesamowicie, przepisnik o rany- niesamowity, tez bym chciala taki :) Katalogiem jestem zauroczona, wlasnie przyszedl do mnie w tym tygodniu, absolutnie wszystko mi sie podob, ah te komody.... Piekne te pastelowe tulipany
    sciskam mocno :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję roczku i życzę wielu następnych.

    Prezent od teściowej,to mój nieosiągalny obiekt westchnień :)

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Anetko. Gratuluje rocznicy blogowania! la wielu osob jestes tu inspiracją , sama przekonalam sie o tym ,ze zawsze sluzysz radą :)

    Sciereczke uszyłas przesliczną :)
    A robot kuchenny... kochana marze o nim juz bardzo dlugo , ale narazie jest poza moim zasiegiem , chociaz moj mąż obiecał mi ,ze ten dzień nadejdzie... :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Anetko, serdecznie gratuluję rocznicy :)
    ściereczka kuchenna jest prześliczna, jak ja bym takie cudo teraz powiesiła na piekarniku, to wolę nie mysleć jak by wyglądała po zetknięciu się z moją dzieciną :)
    Zdjęcia cudne:)
    ściskam Aga

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje tak owocnego roczku! Mnóstwo pięknych rzeczy stworzyłaś w ciągu tego czasu! Szkoda, że nie wystawiasz swoich prac na sprzedaż, kuszą bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziewczyny dziekuje pieknie za te wszystkie slowa, dodaja skrzydel i to jakich!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bądz z nami nadal...roczek ...i jeszcze jeden roczek...i kolejny...inspirujesz nas kreatywna duszo!!!Wszystkiego co piękne na kolejne lata!!


    Sciereczka cudna...o prezentach nie wspomnę!!:):)Pozazdrościć!!!!

    Pozdrawiam Cię Atenko cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
  16. Obyś miała jeszcze więcej tak świetnych pomysłów w kolejnym blogowym roku! :) I gratuluję spełnienia cudownego marzenia, sama mam bardzo podobne. :)
    I również strasznie ubolewam nad tym, że Niemcy nie wiedzą, co to twaróg... :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Anetko, wiesz, że z całego serca kibicuję Ci w tym co robisz. Z wielu powodów, ale Ty już wiesz z jakich najbardziej.
    Buziole kochana wielkie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje z okazji rocznicy, mam nadzieję, że nie ostatniej bo bardzo lubię do Ciebie zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję rocznicy :) a mikser poprostu boski, to jest moje marzenie :) ale wiem dobrze, że marzenia się spełniją więć i kiedyś u mnie stanie w kuchni takowe cudo :)
    Jeszcze raz gratukacje i pozdrawiam ciepło
    Joasia

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam,
    Wszystkiego naj z okazji pierwszego roku i życzę Ci kolejnych tak inspirujących lat. Uwielbiam Cię odwiedzać z poranna kawką, bardzo się cieszę, że mogłam Cię poznać :)
    Ściereczka kuchenna prześliczna i zazdroszczę nowego przyjaciela w kuchni,

    całuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję pierwszego roczku i życzę Ci aby kolejne lata spędzone w blogowym świecie były równie owocne:). Mikser bajeczny, ale dla mnie niestety nieosiągalny:( Ściereczka śliczna, i wogóle kiedy bym do Ciebie nie weszła to zawsze pięknie i elegancko!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  22. Anetko!
    Wszystko co jest u Ciebie cieszy oczy,wiele pomysłów bo inspirujesz Kochana!
    Robota zazdroszczę (;
    Pozdrawiam serdecznie.
    Pat

    OdpowiedzUsuń
  23. Anetko wiesz dobrze, że kocham Cię z całego serca i co bym nie napisała to nie słowa nie wyrażą moich uczuć. Dobrze, że jesteś!
    Buźka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Anetko gratuluje roczka!
    Widze, ze W Nowy rok Blogowy, Twoj Blog przyjal nowe szaty! A mikser to wiem, ze super! moja przyjaciolka dostala na swieta i bardzo sobie chwali.
    pieknie u Ciebie i zycze Ci jeszczse mnostwo inspiracji, mase nowych tworczych cudeniek oraz mnostwo, mnostwo pieknych chwil wirtualnych z Toba (to zycze sobie :)
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  25. Anetko... życzę Ci kolejnych tak owocnych lat na blogu. Wszystko co tutaj pokazujesz jest w wyszukanym stylu i smaku. Lubię do Ciebie zagladać, więc nie masz innego wyjścia jak dalej działać. Buziaki-Ishin

    OdpowiedzUsuń
  26. Witaj kochana
    No i ja też dołączam do życzeń:)Kolejnych lat udanego blogowania...dzięki właśnie blogowi mogłysmy poznać się lepiej;)
    Robot super (kochana teściowa ;))))
    Ja też mam jakiś tam robot, ale z moim jest tyle składania, że nie zawsze mi się chce heh...
    Ciasto wygląda smakowicie....podobają mi się również Twoje kubeczki są śliczne:)
    Pozdrawiam słonecznie i czekam na wieści od Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkiego naj naj i zycze kolejnych cudownych pomyslow :) od dluzszego czasu rowniez marze o Kitchen Aid a jak na razie musi mi wystarczyc zwykly mikser, masz kochana tesciowa:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję pierwszego roczku w blogowym świecie :) i życzę wiele nowych pomysłów i inspiracji na kolejne lata!

    OdpowiedzUsuń
  29. Pamiętam, że pojawiłyśmy się prawie w tym samym czasie:) Wielu, wielu twórczych lat życzę!!!
    Robot wspaniały, też o takim marzę a te inspiracje są bajeczne, mogłabym ten katalog przeglądać i przeglądać:)

    Pozdrowienia ślę!

    OdpowiedzUsuń
  30. Serdecznie gratuluje pierwszego roczku. U mnie na blogu dopiero pierwszy miesiąc minął. Uwielbiam Twój blog i życzę kolejnych inspirujących wpisów na kolejne lata.
    Robot cudowny. Marzenie nie jednej z nas moje też. A ściereczka urocza.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://domowyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluje roczku.Zycze Ci aby wena i pomysly nie opuszczaly cie ani na chwile.
    KA -robot to wspaniala rzecz.Sama jestem szczesliwa wlascicielka tego cuda.Moj jest w kolorze ecru.
    Od chwili kiedy go nabylam pieczenie stalo sie tylko i wylacznie przyjemnoscia.
    Na pewno pierwsze proby masz juz za soba.
    No i sciereczka ,ta powalila mnie na kolana.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  32. Anetko, życzę Tobie jeszcze wielu wielu blogowych lat bo jesteś ogromną inspiracją dla nas wszystkich, dzięki Tobie mogę popatrzec na piękno w czystej postaci! Kitchen Aid to cudo, o ktorym marzy wiele dziewczyn - super, że Twoje marzenie się spełniło! Jest piękny, no i bardzo pomocny - a styropian i ja kiedyś zachwalałam na blogu, bo to fantastyczne ciasto:) Ściereczka - chyba oprawiłabym ją w ramkę, żeby dziecię moje starsze bądź szanowny małżonek nie dostali jej w swoje ręce - jest absolutnie doskonała!

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję Roczku :) i życzę kolejnych tak
    inspirujących lat ...
    mikser ... bajka
    piękna ściereczka
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystkiego dobrego na ten roczek i oby ich było jeszcze ....... może ze sto (jak się uda).
    A poważnie to miło będzie kolejne lata do Ciebie zaglądać. A robota Ci zazdroszczę bo też mam tylko ręczny.

    OdpowiedzUsuń
  35. Anetko, serdecznie gratuluję rocznicy:)) pamiętam jak pierwszy raz trafiłam na Twój blog:) cudny jest!i to dzięki Tobie zaczęłam haftować:)
    No a prezent....ach...marzenie!

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluje rocznicy i oby tak dalej!!!!
    Patrze tak na tego Twojego Kitchen Aid-a i mysle sobie, ze chyba najbardziej podoba mi sie wlasnie w bieli. Piekne to serduszko na pierwszym zdjeciu a sciereczke chyba bym w ramke oprawila.

    OdpowiedzUsuń
  37. Następnych owocnych lat życzę, bo bywanie u Ciebie to dla mnie przyjemność;-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję roczku i niech ta przygoda trwa bez końca...:)
    Bardzo lubię spacerować po Twoich włościach.
    Pozdrawiam i życzę udanego popołudnia:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Anetko gratuluje rocznicy. I życze jeszce dużo , dużo takich rocznic .I żeby wena twórcza nigdy Cie nie opuszczała.

    Teściowa piekny prezent Ci podarowala. Bardzo fajny sprzęt .
    Ściereczke uszyłas piekna -świetnie wygląda z nadrukiem i koroneczką.
    Przepiśnik -cudeńko.Bardzo mi sie podoba.

    Sciskam mocno i pozdrawiam ciepło.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajnie, że jesteś! :) ciszę się, że do nas dołączyłaś bo to co tworzysz to piękne rzeczy! inspirujesz jednym zdaniem :) a tą ściereczkę ze sztućcami to Ci ukradnę :P

    Co do twarogu to w Norwegii też nie sprzedają (cotage jedynie) ale ja przywoże z PL i mrożę, sam ser może po odmrożeniu nie jest smaczny - ale do sernika się nadaje! Jak się go upiecze to nie czuć róznicy ;)

    Buziaki :* bloguj nam ze sto lat! ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Wszystkiego naj! i kolejnych takich rocznic ;)
    (a prezentu zazdroszczę, bo świetny jest i taki ładniutki ;) )

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratuluję Pierwszego roczku! I oby było ich o wiele więcej! Niech Twoja wena trawa, żebyśmy mieli co podziwiać :) Zresztą tak jak dzisiaj - od zdjęć nie można wzroku oderwać, każda rzecz jest cudna :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratluje!!! Gratuluje na urodzinki wspanialego blogu! Pamietam jego poczatki!
    Musialam sobie pisnac jak zobaczylam Twojegp Aida. Po prostu super, Twoja tesciowa wie co dobre!!
    Pomysl ze sciereczka do kuchni bardzo dobry, na prawde jest ozdoba Twojej kuchni. Notesik to cuda, jak pieknie zrobiony!
    Impressionen sa bardzo inspirujace!

    Pozdrawiam i zycze jeszcze wielu lat blogowania! :)

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratuluję roczku. Warto, warto, żebyś tu była:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Atenko grtuluje pierwszego roczku i takiej teściowej:) I życzę kolejnych takich rocznic. buziaki

    OdpowiedzUsuń
  46. Gratuluję. Zaglądnij na mojego bloga tam czeka na Ciebie niespodzianka.
    Pozdrawiam Katrin

    OdpowiedzUsuń
  47. obyś Antko jeszcze długo z nami była tego życze tobie

    OdpowiedzUsuń
  48. Gratuluję roczku!!!
    Bądź z nami jak najdłużej, z prawdziwą przyjemnością odwiedzam to miejsce, cieszę oczy pięknymi zdjęciami, podziwiam, podglądam pomysły (niciak teściowej już podprowadziłam:))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  49. 100 LAT KOCHANA !!!!Przecież nie mogło by być bez Ciebie !!!!!I pamiętaj Tobie nie trzeba dodawać skrzydeł Ty je po prostu masz !!!!Widzę ,że masz świetną teściową ,ja też taką miałam !!!No a ściereczka ,no jaka ma być ....BOSKA .POZDRAWIAM !!!!

    OdpowiedzUsuń
  50. Gratuluję Ci serdecznie rocznicy!!!!
    U Ciebie jak zawsze dużo przeslicznych rzeczy i zdjęć!!!
    Robota zazdroszczę bardzo!!!!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  51. Anetko!!!
    Z okazji rocznego bloggowania
    zycze Ci aby pomysly nigdy Cie nie opuszczaly, bys nas wszystkie inspirowala, a Twoj blog cieszyl sie jeszcze wspanialsza popularnoscia:-))))

    OdpowiedzUsuń
  52. Kochana gratulacje z powodu rocznicy !!!
    Choć nie bardzo mogę uwierzyć, że to dopiero roczek... mam wrażeniej jakbyśmy znały się od dawna ;-)
    Robocik cudny !!!
    Pięknie się prezentuje i praktyczny pomocnik w kuchni !!!
    Ozdobna serwetka bardzo urokliwa ;-)
    Przepiśnik wspaniały !!!
    Ciasteczko wygląda bardzo smakowicie ;-) S
    serdecznie pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  53. Anetko bardzo Ci gratuluję roczku;)
    Uczciwie się przyznam że bardzo Ci zazdroszczę robota...;) Marzę o nim odkąd go zobaczyłam ;)
    Pięknie zrobiłaś tą ściereczkę ;) Jest taka w Twoim stylu ;) Piękna, subtelna, idealna ;) Wymianka też słodziutka ;)
    Pozdrawiam i buziaki wysyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Gratuluję rocznicy!
    To był dobry pomysł, że założyłaś bloga;-)
    Pięknie u Ciebie i tyyyyle inspiracji.
    Pozdrawiam i życzę wielu twórczych i pięknych blogowych latek;-)

    OdpowiedzUsuń
  55. Wszystkiego najlepszego. Mam nadzieję, że będziesz nas jeszcze długo raczyła swoimi zdolnościami. Prace wykonane przez Ciebie są cudowne i można je oglądać na okrągło.
    A katalog ... jakie tam cuda!
    Ściskam gorąco i gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  56. Gratuluję rocznicy! Twój blog jest doprawdy wyjątkowy. Tyle w nim cudeniek i wspaniałości, że nad każdym postem wpadam w zachwyt. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Moje gratulacje!!!Abyś była kolejny rok z nami :* Wymianka super. A taki robot kuchenny to nie jednej z nas się marzy. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  58. Kochana życzę Tobie jeszcze wielu kreatywnych lat w tym blogowym świecie. Twoje miejsce jest wyjątkowe i jest źródłem inspiracji dla innych.
    Ściereczka jest tak cudna, że jej aktualna funkcja jest dla niej stworzona.
    "Firmowe" serce jest super, a kitchena to po prostu zazdroszczę tobie jak nie wiem co.
    Ściskamy z Ewcią i posypały wirtualne buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  59. Kolejnych pięknych i tak owocnych latek w blogowaniu ;o)

    OdpowiedzUsuń
  60. moje gratulacje!
    mikser cudny,marzę o takim-najlepiej czerwonym :]

    śliczna ściereczka,dodaje fajnego uroku

    OdpowiedzUsuń
  61. Gratuluję rocznicy! Blogowy świat bez Twojej delikatności i elegancji byłby bardzo smutny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  62. Anetko - wszystkiego najlepszego i kolejnych tak pięknych latek z blogiem szpulkowym!

    OdpowiedzUsuń
  63. Oby więcej takich 'roczków' było!
    Bardzo dobrze, że zdecydowałaś się założyć bloga, szkoda by było, aby taki talent nie ujrzał światła dziennego.

    OdpowiedzUsuń
  64. Gratulacje!!!I kolejnego pomyślnego roczku na blogu:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  65. nie zawsze zostawiam komentarz,ale zawsze tu zaglądam....piekny świat tworzysz..oby tak dalej...

    OdpowiedzUsuń
  66. anetko - najlepsiejszego kolejnego roq z tymi wszystkimi cudneńkami którymi nas "karmisz"

    OdpowiedzUsuń
  67. Cześć, pamiętam Twoje pierwsze białe wpisy. Zachwyciły mnie do tego stopnia,że sama zalożylam bloga:)Gratuluję i zycze kolejnych milych chwil w wirtualnym swiecie. Oby pozostal on miejscem wytchnienia i relaksu, bysmy skupiali się na miłych aspektach a unikali tych nieprzyjemnych...Gratuluję mega KA!Coś mi się zdaje,ze i ja juz niedlugo będe się nim cieszyć bo moje okrągłe urodziny sie sie zbliżaja i mój R. niezbyt dyskretnie dopytuje się co bym chciala dostać:)Bardzo podoba mi się Twój nowy banerek, sama planuje zmienic troszkę layout mojego bloga na swój roczek. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Tymczasem podziwiam sliczne drobiazgi w Twojej kuchni, ta serweta jest rewelacyjna:)Gdzie można dostac katalog o którym wspominasz???

    OdpowiedzUsuń
  68. Super prezent dostałaś, a ściereczka jest BOSKA! Pomyślnych kolejnych lat życzę i pozdrawiam cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń
  69. Atenko, życzę wielu dni spędzonych razem z nami w blogowym świecie oraz tysiąca inspiracji, którymi będziesz "karmiła" nas na co dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  70. Atenko...dla mnie to ogromna przyjemnosc poznac Ciebie i widziec Twoje piekne prace..atenko zapraszam do...nowego bloga SMAK CZEKOLADY:)musialam to wszystko uporzadkowac,wiec teraz moje prace bede umieszczac osobno:):)a ze juz znasz moj sekret,ze mimo codziennego bycia w pracowni..obowiazkow codziennych i tak daje rade:):)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  71. Gratuluje roczku i zycze kolejnych lat blogowania:)))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  72. Życzę kolejnych udanych latek :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Atenko kochana, jak to dobrze, że rok temu zdecydowalas się na bloga i dzielisz się z nami swoim pięknym rękodzielnictwem :)
    Dalszych lat życzę i weny twórczej!
    Buziaki wysyłam z zaśnieżonego Poznania ;)

    OdpowiedzUsuń
  74. Kochana Atenko życzę Ci kolejnych pięknych blogowych latek i dużo twórczych i wspaniałych chwil:))Dziękuję,że jesteś i że mogę podziwiać Twoje prześliczne prace.
    Cieplutko Cię pozdrawiam i ślę buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  75. Twoj i moj blog to rowiesnicy, moj ma zaledwie pare dni wiecej. Gratuluje pierwszej rocznicy Anetko, ja rowniez nie myslalam, ze wytrwam tak dlugo z blogowaniem. Robot jest super, moze i ja kiedys taki bed emiala, na razie nie zmiescilby mi sie w kuchni;-). Ciasto od Bree tez mnie zainteresowala, z tych samych powodow co Ciebie: brak twarogu. Bede je piec przy sposobnej okazji.
    dobrej nocy
    sciskam
    B.
    p.s piekne meble na zdjeciach z tego katalogu

    OdpowiedzUsuń
  76. Gratuluję również roczku,u ciebie zawsze można nacieszyć oko! Obyś jak najdłużej blogowała:)

    OdpowiedzUsuń
  77. Kolejnych tak wspanaiłych pomysłow, tak przepięknie zrealizowanych- życze z całego serca.
    Meble prezentowane w katalogu- przepiękne, a robot- hmm... zazdroszczę ,w skrytości ducha
    buziaki śle

    OdpowiedzUsuń
  78. GRATULACJE Z POWODU ROCZNICY :)
    PIĘKNA TA ŚCIERECZKA Z TYMI SZTUĆCAMI PIĘKNA :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Ja również gratuluje i życzę wszystkiego dobrego. A bloga masz pięknego, wspaniale rzeczy tworzysz. Bardzo chętnie do ciebie zaglądam, bo zawsze tu świeżo, milo i bardzo kreatywnie. Chociaż się tak naprawdę nie znamy to myślę, ze jesteś bardzo ciepła pozytywnie do życia nastawiona istotka. Fajnie ze jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
  80. Anetko! Serdecznie gratuluje rocznicy i zycze sobie;) i Tobie jeszcze wielu rocznic dla Drewnianej Szpulki. Stworzylas fantastyczne miejsce, pelne inspiracji, ciepla i serdecznosci. Dziekuje Ci za to bardzo!
    Usciski:)

    OdpowiedzUsuń
  81. Atenko kolejnych lat twórczego blogowania:)

    OdpowiedzUsuń
  82. z okazji roczku życzenia dla nas abyś byla z nami kolejne długie lata. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  83. Aneto,gratuluję rocznicy bolgowania!!!!
    Bardzo lubię do Ciebie zaglądać i podziwiać Twoje prace!!!!
    Zyczę Ci kolejnych twórczych latek !!!!!
    PS.U Ciebie minął rok,a ja właśnie zaczęłam swoją przygodę w blogowym świecie.
    W wolnej chwili zapraszam do mnie!!!
    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  84. Anetko, 100 lat pod ten roczek, cieszę się bardzo że twój blog istnieje i że z takimi wypiekami na twarzy czytam każdego nowego posta, dzieki Tobie i Lusesicie odważylam się założyć swojego i było to coś czego dotąd szukałam. Dziekuję. Twoje hafty i wzorcowe serduszka są dla mnie niedoścignionym ideałem, ale dzięki temu rozwijac mi się ciągle chce i chce;-) a prezent od teściowej- ach, z zachwytu zamieram na moment. pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  85. Nam też jest dobrze z Tobą. Od niedawna tu zaglądam, ale nie przegapiam żadnego postu. Ściereczka pięknie wygląda w Twojej kuchni. Przepiśnik dostałaś rzeczywiście prześliczny. Ale ten katalog! Ta pierwsza komoda i lustro i te szyldy Ach!

    OdpowiedzUsuń
  86. Atenko,przede wszystkim gratuluje rocznicy!Cieszę się, ze tu jesteś, pełna inspiracji,pasji, optymizmu i dobroci.Tak trzymać, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  87. Dla mnie to wielka przyjemność obcować w Twoim wirtualnym świecie, życzę Ci aby wszystkie marzenia się spełniały!
    Robot - brawa dla teściowej ! Notesik jest śliczny zaraz zajrzę na bloga Rosalii.
    Strony katalogu i mnie zachwyciły.
    Pozdrawiam Cię serdecznie i mocno ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  88. gratuluję roku!...a miksera zazdroszczę,jest również na mojej liście życzeń:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  89. ...pięknie pozdrawiam i gratuluje roczku.papa

    OdpowiedzUsuń
  90. Bądż z nami przez kolejne lata..
    Jestem bardzo wdzięczna za to że prowadzisz blog i dzielisz się swoimi pomysłami ze światem wirtualnym.
    Twój blog między innymi był dla mnie inspiracją do założenia własnego.
    Lubię do Ciebie zaglądać bo zawsze mnie inspirujesz.
    Bądz z nami do końca świata i jeszcze dłużej
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  91. Gratuluje rocznicy blogowania. Z miłą chęcią będę do Ciebie zaglądać przez następny rok. Katalog zaś bardzo interesujący.

    OdpowiedzUsuń
  92. Kochana,

    czas leci szybko.. juz rok - GRATULUJE. Oczywiscie bede dalej na Twoja strone zagladac i podziwiac. Miksera Ci zazdroszcze..
    Pozdrawiam
    ELa

    OdpowiedzUsuń
  93. Gratuluje rocznicy i zycze jeszcze wieeeeeeeeelu blogowych lat. Sciereczka jest przepiekna!!! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  94. Najlepsze życzenia Kochana z okazji Rocznicy. Dobrze,że jesteś i inspirujesz. Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  95. Moja Droga - ogromnie się cieszę, że mogłam Cię poznać i odkrywać Twój piękny świat. Gratuluję pierwszych urodzin wspaniałego bloga. Z radością wracam do Twych postów. Teraz - po przerwie mam zaległą lekturę i tyle niespodzianek do zobaczenia. Twój blog jest jednym z moich ulubionych, jego bajeczny klimat w połączeniu z naturalną skromnością Twojej Osoby - jest stałym zaproszeniem do powrotu na jego strony. Życzę Ci , by Twoje źródełko inspiracji nadal płynęło szerokim strumieniem, z którego czerpie - jak widzisz tyle innych osób.

    Mikser jest fantastycznym podarunkiem , w kawałach o teściowych nie przewidzieli, że są nimi Fantastyczne Kobiety.
    Naturalnie nie byłabym sobą, gdybym przemilczała piękną tablicę, cudne serduszko i całą resztę interesujących przedmiotów, które dziś pokazałaś.
    Posyłam moc serdecznych uścisków i głośno śpiewam "sto lat '

    OdpowiedzUsuń
  96. Pisz dalej, bardzo lubię do Ciebie zaglądać! Tyle masz świetnych pomysłów... Jedna wielka Inspiracja!

    OdpowiedzUsuń
  97. Gratuluję i życzę kolejnych lat w blogowym świecie :))))
    Teściowa świetnie się spisała :)) a Twoje pomysły jak zwykle cieszą oczy :))

    Ściskam :))

    OdpowiedzUsuń
  98. Ja sobie życzę wielu lat z tym inspirującym blogiem, bo uwielbiam do Ciebie zaglądać :) Pozdrawiam serdecznie i lecę jeszcze pooglądać zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  99. Anetko Droga-wielu obfitych lat blogowania i czerpania z tego radości.
    Buziolków moc-aga

    OdpowiedzUsuń
  100. gratuluję rocznicy
    a takiej teściowej spełniającej marzenia zazdroszczę ;)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń