piątek, 6 stycznia 2012

U mnie o Was

Dopiero dzis mam okazje przywitac sie z Wami:
Witajcie w Nowym Roku!
Mam nadzieje ze rozpoczeliscie go wysmienita zabawa w gronie przyjaciol, kochanych osob, znajomych.
Moj Sylwester byl wlasnie taki- szalony, bardzo taneczny i prawie ze do bialego rana:)

Dzis bedzie post o tym co od was otrzymalam, co stworzylyscie z mysla o mnie.
Gdy przyjechalam do mamy juz czekaly tam na mnie prezenty, ich ilosc byla zaskakujaca. Nie wierzylam wlasnym oczom, to wyszystko dla mnie! Nie ma co ukrywac mialam dwie Gwiazdki w dzien przyjazdu i w Wigilie.
Najpierw odpakowalam najwieksza przesylke ktora dostalam od Grazyny, poznalysmy sie za posrednictwem bloga, bylo kilka zamowien pamietacie poduszki z falbankami i grafika muchy czy biale zaslony,to wlasnie dla niej. 
No ale ja takich prezezntow nie spodziewalam sie spojrzcie tylko te trzy szklane swieczniki znalazlam w przesylce:) Grazynko bardzo zaskakujacy i mily gest z Twojej strony- DZIEKUJE!



Kolejne koperty kryly kolejne cudenka, od Rozanego Aniolka dostalam slynne zawieszki,zreszta moja mama tez otrzymala taki uroczy prezencik.
Dominiko obie z mama bardzo dziekujemy.


Monia sprawila mi radosc bizuteria, te kolczyki towarzyszyly mi na balu sylwestrowym:)


Oprocz tego masa innych uroczych drobiazgow- dzieki Monia.



Dziewczyny to jeszcze nie koniec odpakowujemy dalej.
Slodkie upominki od Ani.
Po prawej to woreczek z siankiem i oplatkiem, swoja droga rewelacyjny pomysl.
Dzieki Aniu!



Z przesylka od Eli poczta wcale nie obchodzila sie dobrze, aniolek z masy solnej jak i ten gipsowy dotarly do mnie uszkodzone, ale pokombinuje cos i mam nadzieje ze bedzie dobrze.


A teraz o prezentach ode mnie dla  mojej siostry i mamy, ale stworzone przez blogowe kolezanki.
Przepisnik autorstwa Anity, jest nadzwyczajny, jesli ktoras z Was poszukuje czegos podobnego to powinna uderzyc wlasnie do Anity.

Za zgoda Anity zamiescielam zdjecie z jej bloga.

Medalion stworzony przez Monike.


Oraz perelka ktora zamowilam u Joli.
To album na stare pocztowki ktore kolekcjonuje moja mama.
Idealnie wykonany, dobor materialow i ich skomponowanie jest fantastyczne.



Oraz katy z zyczeniami od Joli i Annaszy.
Dzis dotarla tez z lekkim opoznieniem ale wazne ze dotarla  karta od Joanny.


Tak, to byl wlasciwie post o Was, mam nadzieje ze nie zameczylam zdjeciami, ale chcialam pokazac to wszystko.

Dobrego weekendu!
Atena
ps: dawno do was nie zagladalm,  zaraz postaram sie to nadrobic:)
ps2: bardzo dziekuje za wszystkie noworoczne zyczenia

86 komentarzy:

  1. Piękne prezenty!

    Pozdrawiam serdecznie,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj widać, że grzeczna byłaś dziewczynka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prezenty;-)
    Wszystkiego dobrego w nowym roku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne rzeczy! Wszystkiego dobrego! aga

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prezenty:))Z moimi poczta też obeszła się niefajnie:)Dostałam przesyłkę z odbiorem na poczcie na której pisało"przesyłka nie zmieściła się do skrzynki"a w środku wszystkie ozdoby były połamane:))))więc musiał usilnie próbowac wcisnąc przez 2cm szczelinę 5cm:))))))życie:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Tyle wspaniałych prezentów! To naprawdę cudowna niespodzianka :)
    Pozdrawiam i życzę, żeby nowy roczek przyniósł ci wiele radości i spełnił jak najwięcej towich marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  7. och, dostałaś cudowne prezenty. zwłaszcza podobają mi się świeczniki- są takie eleganckie.

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Aneciu, wszystkiego najlepszego w nowym roku!!! zeby spelnily ci sie wszyssscciuuusienkie marzenia!!:-)))
    Piekne prezenty!!! Ciesze sie razem z Toba i podziwiam!!:-))))
    Sciskam dobrze, ze juz jestes!

    Buzka

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezłe cudowności otrzymałaś, takie z sercem i duszą:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. jeden piekniejszy od drugiego...az przyjemnie popatrzeć:))-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Anetko, wszystkiego najlepszego w NR:)Prezentow dostalas co niemiara, i jakie śliczne.Oj ta broszka mi się spodobala i album, wprost cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piekne rzeczy!

    Pozdrawiam

    Hania

    OdpowiedzUsuń
  13. Prezenty są wspaniałe i aż dech w piersiach zapierają! Najbardziej jednak podobają mi się świeczniki! Są cudownie piękne, trochę stare i z dekorem, ach! Życzę Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne prezenty dostałaś. Normalnie oko bieleje od patrzenia na świeczniki, że nie wspomnę o albumie na pocztówki, który mnie powalił dbałością o szczegóły. O Aniołkowych zawieszkach też mogę coś niecoś powiedzieć, a w zasadzie to tylko to, że są niesamowite i bardzo klimatyczne, potrafią nadać wnętrzu charakteru. Cudowności same!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Prezenty są wspaniałe i aż dech w piersiach zapierają! Najbardziej jednak podobają mi się świeczniki! Są cudownie piękne, trochę stare i z dekorem, ach! Życzę Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ prezenty są przepiękne !!! Miło jest obdarowywać innych prezentami, ale również miło jest coś czasem otrzymać.

    OdpowiedzUsuń
  17. WITAJ...)
    ALE UROCZE CACKA A ŚWIECZNIKI TO AŻ DECH ZAPIERAJĄ BOSKIE!
    WSZYSTKIE NIESPODZIANKI SĄ NAPRAWDĘ Z DUSZĄ ...
    ANETKO WSZYSTKIEGO DOBREGO JUŻ W NOWYM ROKU ŻYCZĘ CI I TWORZENIA NOWYCH POMYSŁÓW !
    MOJE PRZESYŁKI JAKO PIERWSZE ROZDANE POLEGŁY JAK I TWOJA I AGI SIĘ POTŁUKŁA ...
    SMUTNO MI Z TEGO POWODU ALE
    NIEMA TEGO ZŁEGO CO BY NA DOBRE NIE WYSZŁO ...
    ANIOŁKI TAKIE JESZCZE MAM !
    PODARUJĘ HI HI I POZDRAWIAM NOWOROCZNIE

    OdpowiedzUsuń
  18. Musiałaś być bardzo grzeczna przez cały rok skoro obdarowano Cię tyloma prezentami:) A tak na poważnie to wszystkie prezenty są tak cudne, że zapiera dech.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne prezenty dostałaś i nie mniej piękne sprezentowałaś swoim Bliskim!
    pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego w tym Nowym Roku:)
    m.kuternowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne prezenty dostałaś. Bardzo się ciesze i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Witaj Anetko, prezenty delikatne jak płatki śniegu i niezwykle urocze...pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  22. Anetko, zycze Ci wszystkiego najlepszego w Nowym roku! Prezenty swietne dostalasz!
    Sciskam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Anetko, wspaniale prezenty, Mikolaj mial gest! Swieczniki sa cudowne, oczywiscie inne prezenty rowniez, ale do swiecznikow mam slabosc moglabym miec ich 1500:-)
    sciskam noworocznie!
    B.

    OdpowiedzUsuń
  24. Witaj w blogowie ;)
    Alez cudownosci otrzymalas, te swieczniki sa przepiekne :o i przepiekny gest!!! Sciskam Cie mocno w Nowym Roku :) buzka

    OdpowiedzUsuń
  25. Witaj w Nowym Roku Anetko!
    Wszystkie prezenty piękne, musiałaś być bardzo grzeczna w zeszłym roku:) A te świeczniki, to jakby stworzone dla Ciebie!
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam w Nowym Roku.Prezenty cudowne, szczególnie świeczniki mnie zachwyciły.Jak dobrze mieć przyjaciół.

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne prezenty zarówno te otrzymane jak i te podarowane. Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. piękne prezenty, a swoja droga Anetko zobacz.. zamiesciłas tego posta dopiero 2 godzinki temu a juz masz 29 komentarzy. Widzisz - jestes BARDZO lubiana Osóbką :)))

    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak się cieszę, że w końcu jesteś!
    Bardzo Cię brakowało, ale cieszę się że świetnie się bawiłaś, a teraz będziesz nas raczyć swoimi dziełami.

    Prezenty jakie dostałaś, są dowodem na to że jesteś wspaniałą osobą i że... byłaś bardzo grzeczna w ubiegłym roku.

    A świeczniki od Grażynki, są tak piękne, że dech zapiera!!!
    chętnie bym takie kupiła, może Grażynka zdradzi tajemnicę ;)

    Pozdrawiam
    mz

    OdpowiedzUsuń
  30. Ależ piękności!!!To sie nazywa Mikołajkowe zaskoczenia:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękne prezenty...świeczniki rzeczywiście zachwycają:)Coś długo Cię nie było,ale cieszę się,że już wróciłaś:))
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiękne prezenciki...cudowne!

    Wszystkiego dobrego na Nowy Rok,spełnienia marzeń i samych magicznych chwil!

    Ciepło Cię pozdrawiam i serdecznie dziękuje za odwiedziny na blogu i miłe słowa:)
    Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  33. Zachwycające prezenty zwłaszcza ten przepiśnij bardzo zazdroszczę ,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  35. dzisiaj jeszcze mozna wiec wszystko dobrego w nowym roku,te prezenty bombowe,juz powrocilas z Polski,mialas snieg? pozdrowienia irena

    OdpowiedzUsuń
  36. Grzeczna i miła dziewczynka z Ciebie to i prezenty były ;-)
    Poczta kurturarna to i przesyłki dostarczayła w przeciwieństwie do mojej(ale to juz wiemy obie).
    Na dniach odbieram klucze do nowego M, a że uwielbiam Twój styl uprzedzam 'będę zgapiała co się da i nie będę się bała prosić o pomoc!'
    Z Nowym Rokiem życzę Ci samych cudownych chwil i mocy nowych projektów.

    OdpowiedzUsuń
  37. Przesliczne prezenty:))
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  38. Wspaniałe prezenty!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne prezenty, gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne są wszystkie! Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  41. Witaj Anetko po urlopie!
    Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku!

    Prezenty sa przesliczne i dziewczyny maja racje: na pewno grzeczna dziewczynka bylas! :)

    Pozdrawiam serdecznie i ciesze sie, ze juz jestes!

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne upominki i każdy dany od serca - to wspaniałe!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Wspaniałe cudeńka! pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Same wspaniałości u Ciebie! :)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  45. Anetko jeszcze raz wszystkiego dobrego w Nowym Roku, samych wspaniałości! :* :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Anetko,witaj w Nowym Roku! Wszystkiego NAj!!!!
    Piękne prezenty!!W świecznikach się zakochałam!
    Masz cudną kanapę!!!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  47. Oj piękne, naprawdę piękne rzeczy!!! A ja jeszcze chciałam życzyć Tobie wszystkiego co najlepsze na ten rok!!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  48. Napatrzeć się nie mogę jakie cudeńka do Ciebie powędrowały, jest jednak prawdą, że dobro powraca:)

    OdpowiedzUsuń
  49. jakimi cudnosciami obdarowaly Cie dziewczyny,wszystkie pelne uroku i milosci.
    Wszelkiej pieknosci w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  50. Rewelacja ! Taka ogromna ilość cudnych prezentów.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  51. Piękne prezenty dostałaś :)
    Pomyślności w nowym roku Ateno!!!

    Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Dziękuję Kochana a u Ciebie jak zawsze pięknistą masz Duszyczkę!papa

    OdpowiedzUsuń
  53. Ale piekne to pierwsze zdjęcie!
    Prezenty cudowne, szczególnie notesiki i album -usciski w Nowym Roku:).

    OdpowiedzUsuń
  54. Piękne prezenty, gratuluję serdecznie, cudeńka dostałaś Słonko :) ale te świeczniki powaliły mnie na kolana, oddałabym wszystkie skarby świata gdybym tylko wiedziała gdzie takie dostać :)
    ściskam Cię
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  55. bardzo piekne prezety dostalas Jak to dobrze miec tak duzo sympatycznych ludzi w kolo siebie ktorzy mysla o tobie
    pozdrawiam serdecznie Gosia

    OdpowiedzUsuń
  56. Wszystkiego dobrego Anetko. Mnie zauroczył słoiczek z czerwono białą krateczką. Ostatni na takie rzeczy strasznie choruję.
    :**

    OdpowiedzUsuń
  57. Witam ciebie Anetko w Nowym Roku 2012
    Życzę dużo miłości ,zdrowia i uśmiechu na cały rok.
    Śliczne prezenty.
    Świeczniki sa piękne

    OdpowiedzUsuń
  58. No Anetko wspaniałe prezenty dostałaś:)chyba byłaś bardzo grzeczna cały rok:))))
    Jest mi bardzo miło, że moje kolczyki miałaś założone na Sylwestra - to dla mnie największy komplement...ściskam kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  59. przepiękne prezenty otrzymałaś, ale też cudne podarowałaś...
    Cieszy mnie, że i moje prace się Wam spodobały:):):)
    Pozdrawiam serdeczmie:)

    OdpowiedzUsuń
  60. moja kochana wszystkiego dobrego! cieszę się,że z prezentem trafiona sprawa ;]
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  61. Atenko-jestes warta nie tylko takich prezentów :-)) Wszystkiego NAJ....

    OdpowiedzUsuń
  62. piękne prezenty:)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Witaj kochane prezenty urocze ,no i widać ,że od serca .pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  64. Szczęśliwego Nowego Roku Anetko!
    Pozdrowienia z Kalinek
    M.

    OdpowiedzUsuń
  65. Same cudeńka...pozdrawiam w Nowym 2012 Roku...

    OdpowiedzUsuń
  66. Szczęśliwego Nowego Roku 2012 mnóstwa twórczych pomysłów :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  67. Wszystkiego dobrego Anetko w nowym roku.
    Ale prezenty dostałać śliczne.
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  68. Dziękuję serdecznie za komentarzyk, pozdrawiam i życzę pięknego tygodnia.papa

    OdpowiedzUsuń
  69. Co za prezenty, fantastyczny Gwiazdorek. Cuda i błyskotki. Atenko ściskam i na Nowy Rok uśmiechu życzę.
    Ilona

    OdpowiedzUsuń
  70. Anetko
    Moc cudownych prezentów otrzymałaś, chciałam zapytać czy moja kartka do Ciebie doszła?
    Martwie się, bo otrzymałam od jednej osoby do której wysyłałam sygnał ,że nie dotarła i zastanawiam sie czy do Ciebie dotarła czy nie?
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  71. tyle bajecznych piękności :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Witaj Atenko, tak dawno mnie nie było. Szczęścia w Nowym Roku Tobie życzę. Jesteście wszystkie niesamowicie uzdolnione! Przepiękne prezenty otrzymałaś, ale niewątpliwie obdarowałaś innych również samymi pięknościami :) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  73. Cała masa skarbów: i tych wykonanych, i tych otrzymanych, i tych zamówionych. Wszystkie z duszą i sercem wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Życzę Ci spełnienia wszystkich marzeń w 2012 roku!
    Prezenty są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Różnie to bywa. ;) Ostatnio najczęściej ok 2-3 w nocy. Po leczeniu mam problemy ze snem więc wynajduję sobie zajęcie żeby się zmęczyć. ;) Pozdrawiam cieplutko. :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Dziękuję serdecznie i za to, że zwróciłaś uwagę na znaczek, pozdrawiam.papa

    OdpowiedzUsuń
  77. Ja tu tylko po to, żeby powiedzieć, że po obejrzeniu tylko kilku postów wsiąkłam i miłością absolutną do zdjęć zapałałam. Pozdrawiam i na pewno będę tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  78. Witaj
    Wkroczyłaś w Nowy Rok z fantastycznymi prezentami,l jeden piękniejszy od drugiego, a co najważniejsze każdy z wielkim sercem. Pozdrawiam i życzę wszystkiego naj w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  79. Aż dech zapiera ...cudowne prezenty a najpiękniejsza sama pamięć i chęć sprawienia niespodzianki. Pozdrawiam serdecznie życzę spełnienia marzeń.

    OdpowiedzUsuń
  80. Pięknie u Ciebie jak zwykle :)
    Mam nadzieję,ze już niedługo bedę mogła cię zaprosic na swojego bloga.

    Świeczników pozazdrościłam i się spiełam tak mocno,że znalazłam u siebie sklep z całą kolekcją w tym stylu.....no i niestety ...w portmonetce topnieje jak tylko tam wchodzę.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  81. Życzę aby cały rok był taki bogaty:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  82. Piękne prezenty ,których na pewno nie jedna Ci zazdrości bo ja na pewno..

    OdpowiedzUsuń
  83. Witaj!
    Jesteś niesamowicie zdolną osobą, i dodatkowo piękną kobietą.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń